do kasy suma: 0,00 zł

tel. 14/626-70-30, 517-504-086

Szyjemy dla Państwa

od 2007 r.

Producenci
Promocje
020123 Tkanina zasłonowa na metry szerokość 150 cm
020123 Tkanina zasłonowa na metry szerokość 150 cm

19,90 zł

Cena regularna: 28,90 zł

Najniższa cena: 28,90 zł
ilość
6481 Komplet firanek na balkon 340x160 cm, 200x250 cm
6481 Komplet firanek na balkon 340x160 cm, 200x250 cm

129,00 zł

Cena regularna: 139,00 zł

Najniższa cena: 139,00 zł
ilość
19603 Firana ze złotą nitką na metry kupon 450 x 290 cm
19603 Firana ze złotą nitką na metry kupon 450 x 290 cm

135,00 zł

Cena regularna: 157,00 zł

Najniższa cena: 157,00 zł
ilość
1126 Firana haft cekiny na metry kupon 520 x 280 cm
1126 Firana haft cekiny na metry kupon 520 x 280 cm

311,00 zł

Cena regularna: 337,00 zł

Najniższa cena: 337,00 zł
ilość
Vanessa komplet zasłon z lambrekinem
Vanessa komplet zasłon z lambrekinem

159,00 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł
ilość
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@firany.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Przemysłowa 14, 33-100 Tarnów , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@firany.pl lub drogą pocztową na adres ul. Przemysłowa 14, 33-100 Tarnów .
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Przemysłowa 14, 33-100 Tarnów
W związku z wadą możesz żądać:
wymiany rzeczy na wolną od wad,
usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
obniżeniu ceny,
odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl